შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
|
დაბალი
|
საშუალო
|
კარგი
|
საუკეთესო
|
პრეზენტაციის გარეგნული მხარე
|
პრეზენტაცია სუსტია. ღარიბია მასალებით. დარღვეულია დინამიურება. გარეგნული სახე უვარგისი.
|
პრეზენტაცია სუსტია, მაგრამ დინამიურია. მოძიებულია დამხმარე მასალები
|
პრეზენტაცია დინამიურია. ტექსტი გამართულია, გამდიდრებულია ახალი მასალით.
|
პრეზენტაცია ზუსტად შეესაბამება განათლების ეროვნული მიზნების მოთხოვნებს. სწორად არის გამოყენებული თვალსაჩინოება და სათანადო მასალები.
|
მოცემულ თემასთან შესაბამისობა
|
არ შეესაბამება მოცემულ თემას. სწორად არ ასახავს ეკოლოგიურ პრობლემებს დამისი გადაჭრის გზებს.
|
ნაწილობრივ შეესაბამება თემას. ეკოლოგიურ პრობლემებს იცნობს, მაგრამ გადაჭრის გზებს ვერ განსაზღვრავს.
|
შეესაბამება თემას. ეკოლოგიურ პრობლემებს იცნობს, გადაჭრის გზებს სწორად განსაზღვრავს.
|
ზუსტად შეესაბამება თემას. თანამიმდევრულად და ზუსტად განსაზღვრავს ეკოლოგიურ პრობლემებს, სწორად და ლოგიკურად ასახელებს მისი გადაჭრის გზებს.
|
ლექსიკური მარაგი და ტერმინების ცოდნა
|
ლექსიკური მარაგი ღარიბია. ტერმინებს სწორად ვერ განსაზღვრავს.
|
ლექსიკური მარაგი არ არის მდიდარი, მაგრამ ტერმინებს სწორად განმარტავს და იყენებს.
|
ლექსიკური მარაგი მდიდარია. ტერმინები სწორად გამოყენებულია.
|
ლექსიკური მარაგი მდიდარია. ჩანს სათანადო ტერმინოლოგიის ცოდნა. წინადადებები გრამატიკულად სწორი და გამართულია.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий