понедельник, 12 марта 2012 г.


შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
დაბალი
საშუალო
კარგი
საუკეთესო


პრეზენტაციის გარეგნული მხარე
პრეზენტაცია სუსტია. ღარიბია მასალებით. დარღვეულია დინამიურება. გარეგნული სახე უვარგისი.
პრეზენტაცია სუსტია, მაგრამ დინამიურია. მოძიებულია დამხმარე მასალები
პრეზენტაცია დინამიურია. ტექსტი გამართულია, გამდიდრებულია ახალი მასალით.
პრეზენტაცია ზუსტად შეესაბამება განათლების ეროვნული მიზნების მოთხოვნებს. სწორად არის გამოყენებული თვალსაჩინოება და სათანადო მასალები.



მოცემულ თემასთან შესაბამისობა
არ შეესაბამება მოცემულ თემას. სწორად არ ასახავს ეკოლოგიურ პრობლემებს დამისი გადაჭრის გზებს.
ნაწილობრივ შეესაბამება თემას. ეკოლოგიურ პრობლემებს იცნობს, მაგრამ გადაჭრის გზებს ვერ განსაზღვრავს.
შეესაბამება თემას. ეკოლოგიურ პრობლემებს იცნობს,  გადაჭრის გზებს სწორად განსაზღვრავს.
ზუსტად შეესაბამება თემას. თანამიმდევრულად და ზუსტად განსაზღვრავს ეკოლოგიურ პრობლემებს, სწორად და ლოგიკურად ასახელებს მისი გადაჭრის გზებს.


ლექსიკური მარაგი და ტერმინების ცოდნა
ლექსიკური მარაგი ღარიბია. ტერმინებს სწორად ვერ განსაზღვრავს.
ლექსიკური მარაგი არ არის მდიდარი, მაგრამ ტერმინებს სწორად განმარტავს და იყენებს.
ლექსიკური მარაგი მდიდარია. ტერმინები სწორად გამოყენებულია.
ლექსიკური მარაგი მდიდარია. ჩანს სათანადო ტერმინოლოგიის ცოდნა. წინადადებები გრამატიკულად სწორი და გამართულია.

Комментариев нет:

Отправить комментарий